Sunday, March 1, 2009

Sukan Olahraga Tahunan SMKDZM



Sukan olahraga tahunan SMKDZM telah berlangsung pada 28.02.09 (Sabtu). Kejohanan ini berlangsung dengan lancar dan kelihatan pelajar sangat seronok. Saya sebagai guru pelatih di SMKDZM juga berasa seronok pada hari tersebut dan cuba membantu kejohanan tersebut dengan menjadi pembantu hakim belapan dan membantu membersihkan padang. Ini merupakan kali pertama saya menjadi hakim sejak sekian lama hanya menjadi peserta dalam sukan. Sukan sekolah SMKDZM merupakan salah satu kenangan indah yang saya dapat titipkan dalam memori sepanjang menjalankan latihan mengajar.

1 Comments:

At February 10, 2010 at 4:25 PM , Blogger Unknown said...

wa cikgu...hebat.Kenalka aku cikgu...aku md shahrul azwan...belajar di SEMESTER atau SEKOLAH MENENGAH ST PETER KUDAT

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home